kolmapäev, 11. märts 2015

Programmeerimine

       Programmeerimine on arvutiprogrammide lähtekoodi kirjutamise, testimise, silumise ja  haldamise tegevuste jada. Mina ise ei ole programmeerimisest huvitatud, olen küll näinud kuidas seda tehakse, kuid ma ei saanud sellest midagi väga aru.
      Ma arvan, et programmeerimise õppimine võiks olla vabatahtlik ja eraldi klass selle jaoks, et neid keda see ei huvita ei peaks sellega tegelema.
     Mulle ei meeldiks töötada programmeerijana, sest see ala pole see mis minule meeldiks, ma arvan, et seda meeldib rohkem poistele teha või neile kes teavad arvutitest rohkem.
    Minu arvates on programmeerimine väga keeruline, kuid ma pole seda lähemalt uurinud ja ma ei saa midagi kindlat öelda. On inimesi kellele see on kerge ja on ka neid kelle jaoks on see raske. Programmeerijatel peab olema hea pea matemaatikas. Ma olen proovinud programmeerida, kuid see tundus mulle raske ja pigem loobusin, aga tean paljusi inimesi kelle jaoks on see kerge ja väga meeldiv töö.
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar