teisipäev, 3. märts 2015

Minu arvuti

    Minul on kodus lauaarvuti, ekraan on ''pview'' ja arvuti on ''akasa'' firmast. See on meil 2 aastat vana ning töökorras. Kasutame seda oma toiminguteks, kuid selles arvutis ma ei tõmba alla igasuguseid mänge. Vahel käib töömees ka seda kontrollimas ja puhastamas, et kindel olla ega viiruseid pole. Meie pere on selle arvutiga algusest peale väga rahul olnud.

    Minule endale meeldivadki rohkem lauaarvutid, sest nendel on hea ja suur ekraan, kuid süleaarvutid on paremad seetõttu, et neid on lihtsam kaasas kanda ja saab kasutada ka diivanil istudes. Kui mul oleks sülearvuti siis kindlasti ostaksin sinna juurde hiire, sest minu arvates on ebamugav ilma hiireta olla arvutis. Tahvelarvutid mulle ei meeldi ja ma ei kasuta neid.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar